zivarallat

ساخت وبلاگ

به گزارش خبر نگار وب سایت صنعت کفش, گردهمایی ستاد برگزاری نمایشگاه در بین المللی کیف, کفش, چرم و صنایع وابسته با حضور نماینده جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران و تمامی اتحادیه ها و تشکلهای عضو ستاد در محل اتحادیه کفش دستدوز تهران برگزار شوید . 
در اولِ این جلسه از پیشرفتهای حاصله در پیدایش رسانی و طراحی جدید وبسایت امپکس رونمایی شوید و گروههای کالایی زنجیره بها چرم و کفش جهت ارائه در وب سایت و جستجوی بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان ثبت شوید . 
همینطور در ادامه این گرد هم آیی نماینده کمپانی اجراکننده برگزاری امپکس, گزارشی از روند ثبت اسم غرفه داران ارایه نمود . 
همچنین 

 
 
 

در این جلسه بر تسریع در ثبت اسم درخواست کنندگان کمپانی در نمایشگاه امپکس تاکید گردید در این گفتمان بر مواردی زیرا توان اشتغالزایی صنعت و ظرفیت ساماندهی مشاغل خانگی تاکید گردید و از ویژگیهایی همچون ارز اوری و ذیل بودن میران سرمایه گذاری جهت ورود به صنعت در مقایسه با سایر صنعت های بعنوان مزیتهای دیگر صنعت کفش نام برده شد . 
همینطور در بخش دیگری از این مذاکره موقعیت صادرات و واردات صنعت کفش موضوع محاسبه قرار گرفت و نسبت به بروز وضعیت به نفع ورود کفش قاچاق به بازار هشدار داده شد . 
همچنین در این گفتگو بر ضرورت فرهنگ سازی در بین اقشار جامعه بذای اشاعه خرید کالای با کیفیت اهل ایران تاکید گردید . 
فولدر صوتی بی نقص مصاحبه را می‌توانید در قسمت زیر اخذ فرمایید . 
کمپانی پتروشیمی اراک که انحصار ایجاد دی اتیل هگزانول ( الکل ) را در مرز و بوم بر عهده داراست و خودش می داند که با این اطلاعیه بها تمام شده تولید ها صنعت های پایین دستی مانند ساخت کنندکان دی وی پی و گرانول سازان و چرم تصنعی و مصنوعی و کفش ووو را در این بیحرکتی سنگین وزن بازار ارتقا خواهد اعطا کرد و باعث کاهش تولید و صادرات و ریزش نیروی انسانی خواهد شد و این اطلاعیه مثل این می ماند که صاحب پمپ بنزین در جاده زاهدان به خاش که تنها پمپ بنزینى این مسیر طولانی است اعلام نماید که اینجانب بنزین نمی فروشم و رانندگان که به آرزو این پمپ بنزین در این مسیر آمده اند از ادامه حرکت گشوده نظیر . 
می بایست 
به این رفتارهای غیر حرفه ای در عالم کسب و فعالیت خاتمه داد 
باید شورای رقابت و معاونت اقتصادی شورای رقابت و دفتر کار صنعت های تکمیلى و دفتر ها تخصصی در وزارت صنایع و تشکل ها در این داستان ورود کنند و اجازه ندهند که زندگی و کسب و عمل مردمان به مخاطره بیفتد جذاب 
است که این اطلاعیه صحیح زمانی که ایجاد کنندکان دی وی پی تصمیم به واردات دائمی گرفتند اعلام شد به 
حیث می برسد پروژه توافق ایجاد کنندکان دی او پی برای واردات مستمر الکل از بیرون بایستی بایستی با جدیت دنبال شود و استراتژى کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من عملیاتی شود

zivarallat...
ما را در سایت zivarallat دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیزاده zivarallat بازدید : 41 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 0:44

رییس اتحادیه کفاشان تبریز گفت: در نمایشگاه‎های گرانقدر فرنگی و داخلی تقسیم‎بندی مکان‎های متعدد نمایشگاه به طلایی، نقره‎ای و برنزی و هم هزینه یکسری برابری برخی غرفه‎ها نسبت به سایر آن ها معمول نبوده و این نخستین توشه بود که نمایشگاه تهران چنین مسئله‎ای را برای فعالان صنعت کفش و صنعت های متعلق آن مطرح می‎کرد . 

خرید ست نقره شیک

به گزارش خبر نگار صنعت کفش: امپکس ۵ با متراژ ۱۰ هزار متر مربع در دو بخش ریالی و ارزی در ۶ تالار ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۲۷ نمایشگاه بین‎المللی تهران مهیا خدمات‎رسانی به شرکت‎کنندگان و بازدیدکنندگان خود می باشد . در بخش بین‎الملل این نمایشگاه ۷۰ شرکت از کشورهای چین، ترکیه، کره، ایتالیا، تایوان و … حضور دارا‌هستند که در کنار تولیدکنندگان داخلی به عرضه آخرین دستاوردهای خویش می‎پردازند . صنعت کفش تبریز به تیتر یکی از قطب‎های با اهمیت کفش در کشور، سال جاری با حدود ۳۰ شرکت‎کننده در نمایشگاه حضور خواهد داشت که در این‎باره علیرضا جباریان‎فام، رییس اتحادیه کفاشان تبریز گفت: نمایشگاه بین‎المللی امپکس بستر مناسبی برای دانایی از پروسه صنعت کفش مرزو بوم می باشد و برخورد مطلوبی برای فعالان این صنعت و صنعت های وابسته آن داراست و آرزو می باشد سال به سال پررونق‎تر و پربارتر برگزار شود . 

دستنبد نقره شیک
وی در ادامه به گران بودن بعضی بخش‎های نمایشگاه برای حضور صنعتگران کفش که نارضایتی‎هایی را به وجود آورده بود اشاره کرد و گفت: در فرمان واگذاری غرفه‎ها به شرکت‎کنندگان مشکلاتی وجود داشت که با یاری و ارشاد دست‎اندرکاران برگزارکننده رفع شد . قیمت‎های گوناگون با تقسیم‎بندهای انجام شده به مکان‎های طلایی، نقره‎ای و برنزی که هزینه بخش‎های طلایی یک سری برابر بقیه قسمت‎هاست ناراحتی‎هایی را برای درخواست کنندگان به وجود آورده بود زیرا نخستین توشه بود که تولیدکنندگان با چنین پدیده‎ای مواجه می‎شدند . 

گردنبند نقره
رییس اتحادیه کفاشان تبریز ادامه داد: این قضیه سبب به نارضایتی برخی از شرکت‎کنندگان داخلی و خارجی شده بود که خوشبختانه رفع شد . 

گوشواره نقره
جباریان افزود: در نمایشگاه‎های تبارک خارجی و داخلی این تقسیم‎بندی و هزینه چندین برابری برخی غرفه‎ها نسبت به سایر غرفه‎ها معمول نبوده و این اول توشه بود که نمایشگاه تهران چنین مسئله‎ای را مطرح می‎کرد . 

zivarallat...
ما را در سایت zivarallat دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیزاده zivarallat بازدید : 30 تاريخ : دوشنبه 17 دی 1397 ساعت: 2:16

شاهد این مدعا این میباشد که در حال حاضر چیزی در حدود یک میلیون نفر در بخش زیر دست پتروشیمی سرگرم به عمل می باشند که کافی هست با برنامه ریزی مدون بتوانیم از نیروی‌های دانشگاهی و فنی استعمال لازم را ببریم و در هر دو بخش نیروی انسانی کارشناس و نیروی نیمه ماهر، اشتغال ساخت کنیم . 

وی تصریح کرد: نکته مثبت دیگر این گرد‌همایی آن بود که معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با کمپانی در دعوا این بار پای سخنان صنایع متعلق و کوچک‌تر نشسته و با ورود به چالش‌های این حوزه، امکان ملازمت و همراهی اکثر دولت را با این صنعت های فراهم می کند . 

 

 
 
 

ترکمان تصریح کرد: فیض این جلسه ایده‌ای شد که به وسیله پزشک پدرام سلطانی مطرح شد که می تواند برای بازیگران این عرصه (دولت–صنایع پتروشیمی بالادستی–صنایع پتروشیمی تحت دستی) بازی برد‌- موفقیت را تعریف نماید که البته این طرح در گرد هم آیی بعدی موضوع چک قرار خواهد گرفت . وی در ادامه راجع‌به صنعت پلاستیک و اهمیت این صنعت در زنجیره قیمت تصریح کرد: تولیدها صنعت پلاستیک از جمله کالاهایی می‌باشد که در قطعات و خودرو آلات سایر صنعت های کاربرد داراست و نمی‌توان منزلت آن را در پرورش و توسعه و گسترش صنعتی هیچ کشوری نادیده گرفت . 

پزشک معالج سعید ترکمان در ادامه اظهار کرد: این در حالی هست که در مرزو بوم ما به استدلال کمبود رگولاتوری مطلوب و سود‌جویی ذی‌نفعان عموما ارزش طعام و مواد اولیه بالا بوده و سبب میشود در اکثری از مواقع ارزش مواد اولیه، ۲۰ درصد بالاتر از بها موادی باشد که مجتمع‌های پتروشیمی به کشورهای فرنگی عرضه مینمایند . 

وی می‌گوید: آرزو است با این گردهمایی بهای کالاهایی که مجتمع‌های پتروشیمی در بازارهای داخلی عرضه می نمایند به دستکم رسد و نهایتا شرایطی تولید شود که بتوانیم با قیمت‌های جهانی مواد اولیه، تولید ها آخرین خود را ایجاد کرده و به این ترتیب پا در مسیری رو به بالا و رو به جلو بگذارند . 

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی کشور ایران در مورد تحقق این اهداف و چشم‌انداز بازارهای صادراتی تصریح کرد: به ظن اینجانب درصورتی که این اهداف تحقق یابند صنعت های تکمیلی در شرایطی قرار میگیرند که با تولید تولیدات آخری با کیفیت بالا و بها تمام گردیده پایین‌تر در عرصه‌های صادراتی ارزش افزوده بیشتری را برای اقتصاد و چرخه اقتصادی به وجود میاورند . 

zivarallat...
ما را در سایت zivarallat دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیزاده zivarallat بازدید : 26 تاريخ : سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 0:55